Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Rólunk

Spirit Óra Magyarország
Budakalász u. 1
1039
Telefonszám: +36 70 365 5817
info(a)spiritora.hu

Hírek

arr3Kényelmes, gyors, biztonságos fizetés bankkártyával a Spiritora.hu webáruházban.Mit jelent a BARION™? A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás,... arr3Gyűjtsd a pontokat és váltsd be Spirit órára!Webáruházunkban elindítottuk a Törzsvásárlói programunkat, ami azt jelenti, hogy minden rendelésed...

 

 

 

 

 

PARTNEREK

 

 


ÁSZF
Általános szerződési feltételek

 

 

 

A(z) Spiritora.hu webáruház (továbbiakban: webáruház), kizárólag a www.spiritora.hu webcímen keresztül lehet vásárolni. Ezen címen keresztül történt rendelésleadással, jelen dokumentumban leírt feltételek szerint, vásárlási szerződés jön létre a webáruház üzemeltetője - Kósa Balázs E.V. (továbbiakban: Szolgáltató) -, és a rendelés leadója (továbbiakban: Megrendelő) között.


A webáruház üzemeltetője


Cégnév: Kósa Balázs E.V

 

Telefonszám: +3670 3655817 . H - P: 8:00 - 16:00

 

E-mail: info@spiritora.hu

 

Székhely: 2508 Esztergom Hunyadi János út 4


Telephely: 2508 Esztergom Hunyadi János út 4.


Fő tevékenysége: 479108, Csomagküldő, internetes kiskereskedelem


Termékkör: Divat és ékszer


Bankszámlaszám: 10101425-77817300-01004006


Számlavezető bank neve: Budapest Bank


Számlavezető bank címe: 1138 Budapest Váci út 193.


Adószám: 66871372-1-31


Nyilván.tart.szám: 40137181


Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-115981/2017.

 

 

Tárhely szolgáltató: Bohemiasoft s.r.o. /Kft./


Tárhely szolgáltató címe: 370 01 České Budějovice, Rudolfovská tř. 247/85

 

Tárhely szolgáltató adószáma: CZ28090403

 

Tárhely szolgáltató e-mail címe: info@eshop-gyorsan.hu


 

 

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Karórák és ékszrek

A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetők.

 


A megrendelés lépései

A megrendelés a Webáruház internetes oldalain keresztül lehetséges. A megvásárolni kívánt terméket/termékeket a kosár megnyomásával helyezheti a kosárba. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát, amennyiben meg szeretné változtatni a kosárban található termékek darabszámát azt a "Mennyiségl(db)" elnevezésű oszlopban látható +- gombok segítségével tudja módosítani a kívánt darabszám eléréséig. Amennyiben a kosárban szereplő terméket törölni szeretné, úgy nyomja meg  „törlés..." gombot. Amennyiben a kosárban található terméket meg szeretné rendelni, úgy adja meg a kívánt fizetési módot, a nevét, e-mail címét, telefonszámát és a szállítási, illetve a számlázási címet, majd nyomja meg a „Megrendelés elküldése" gombot. „Megrendelő által megadott e-mail címre egy összesítő e-mailt küld, amely tartalmazza a megrendelés adatait." A Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelés leadását követő 48 órán belül e-mailben elektronikusan visszaigazolni a leadott rendelést. Amennyiben ez 48 órán belül nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni. Az automatikus összesítő e-mail nem egyenlő a megerősítő e-maillel, így a Szolgáltató ezzel még nem vállal kötelezettséget a megrendelés teljesítésére. Miután a Szolgáltató megbizonyosodott róla, hogy a megrendelést teljesíteni tudja, elküldi a Megrendelő által megadott e-mail címre egy megerősítő e-mailt, amely tartalmazza a megrendelés adatait. Ezzel jön létre a vásárlási szerződés.

Egyéb

A szerződéskötés nyelve: magyar.

A létrejövő szerződés távollévők között kötött szerződés, nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető, de a Szerződés létrejöttének ténye, ideje, a megrendelés tartalma, a Megrendelő által megadott adatok, illetve a megrendelés során keletkezett elektronikus üzenetek a Szolgáltató által megőrzésre kerülhetnek.

Szolgáltató elérhetőségei az "Általános szerződési feltételek " vagy más, hasonló jelentésű menüpont alatt találhatók.

 

 


Szállítási feltételek

Szerződött partnerünk a MPL futárszolgálat. Országosan a házhozszállítás díja 0 Ft .A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Garantált kézbesítési határidő: 1 munkanapos időgaranciával. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

MPL Futárszolgálat (a Magyar Posta Logisztikai Üzletágának futárszolgálata):

NINCS telefonos egyeztetési lehetőség.

MPL futárszolgálat előnyei:

Ha nem tudják kétszeri kísérlet után sem kézbesíteni, leadják a legközelebbi csomagelosztó postán, ott lehet átvenni.

.
Garantált kézbesítési határidő: 1 munkanapos időgaranciával. (szállítás csak munkanapokon, illetve pótdíj ellenében szombaton)


Értékgarancia


Internetes nyomonkövetés


Kétszeri kézbesítési kísérlet

 

 

 



Fizetési mód:

 

1./ Utánvételes fizetés

A csomag teljes ellenértékét Ön a kiszállító alkalmazottnak adja készpénzben, Forintban a csomag átvételekor. A vételár később nem teljesíthető. A csomag szállítója nem jogosult Önnek átadni a csomagot, amennyiben Ön a teljes ellenértéket a csomag átadásával egyidejűleg hiánytalanul nem fizeti meg. A szállítási költség elszámolására a postai utánvét igazolószelvénye elégséges, így erről külön számlát nem állítunk ki. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

 

 

3./ Barion bankártyás fizetés:

 

Mit jelent a BARION™?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Fizess kényelmesen bankkártyával

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!


Barion-es-visa-logo.png


Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

Fizess kényelmesen bankkártya nélkül

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid, üzletfeleid tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

Ingyenes

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára. A regisztráció és a Barion mobilalkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, és az is marad.Nincs havi díj sem.

Kövesd vásárlásaidat

A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, a weben vagy mobilon. Az ingyenes Barion tárca azonnal jelzi minden vásárlásodat, még azt is látod, mit vettél. Barion egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz


DI barion webapp.png Dl playstore hu.pngDl appstore hu.png

ELSŐ A BIZTONSÁG

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 2048 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót.A böngésződ zöld színnel jelzi,ha a fizetés és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU]néven aGreenbars-SSL-enhanced validation certificates.pngzonosítja:


A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.


 

 

Adatvédelmi nyilatkozat:

Spiritora.hu (a továbbiakban Webáruház) által létrehozott adatvédelmi elvek összhangban vannak a jelenleg hatályos adatvédelmi törvényekkel és jogszabályokkal, mely értelmében az adatkezelő a hatályos törvényeknek megfelelően védi a látogatók és a vásárlók személyes adatait. A felhasználók adatainak kezelésekor az alábbi hatályos jogszabályok figyelembevételével és betartásával járunk el.

Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény
Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény
Az 2001.évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról rendelkező törvény
Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény
Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. CXII törvény
Jelen Adatvédelmi Nyilatkozat célja, hogy a Mutatosora.hu webáruházból rendelt termék megrendelése során megadott és a weboldal üzemeltetői („Adatkezelő") számára hozzáférhetővé vált személyes adatok és egyéb adatok kezelésére vonatkozó elveket és szabályokat meghatározza. Jelen Nyilatkozat hatálya kizárólag az oldal használatához szükséges, az Adatkezelő rendelkezésére bocsátott adatokra terjed ki, rendelkezései nem vonatkoznak arra az esetre, ha valaki önszántából nyilvánosságra hozza saját személyes adatait, vagy azok egy részét az oldalon, vagy az oldal közvetítésével. A spiritora.hu webáruház által forgalmazott termékek megrendelése esetén olyan adatokat is megadhatnak, amelyek a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény alapján személyes adatnak minősülnek, így azok kezelésére ezen jogszabály rendelkezései az irányadók. Személyes adatnak minősül bármely meghatározott (azonosított vagy azonosítható) természetes személlyel (a továbbiakban: érintett) kapcsolatba hozható adat, az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés. A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható. A személy különösen akkor tekinthető azonosíthatónak, ha őt - közvetlenül vagy közvetve - név, azonosító jel, illetőleg egy vagy több, fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző tényezőalapján azonosítani lehet. [2011. évi CXII. törvény] A felhasználói megrendelés során megadott adatok közül kizárólag a név és az e-mail cím tekinthető bizonyos feltételek fennállása esetén (pl. a név és e-mail cím valós) személyes adatnak.

Személyes adatok védelme: Megrendelő adatainak kezelésekor Szolgáltató az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el. Az adatokat harmadik személynek nem szolgáltatja ki.

AZ ADATKEZELÉS JOGALAPJA Felhasználó önkéntes hozzájárulása, hogy a webáruház használat közben megadott személyes adatik felhasználásra kerüljenek, illetve az Infotv. 5. § (1) bekezdése és a 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

 


AZ ADATKEZELÉS CÉLJA

Az Adatkezelés célja kizárólag a felhasználókkal történő kapcsolattartás megkönnyítése, adott esetben bizonyos szolgáltatások személyre szabott nyújtása, a megrendelt termék kiszállítása.

 

HOZZÁJÁRULÁS AZ ADATKEZELÉSHEZ

A felhasználó megrendeléskor hozzájárul, hogy az Adatkezelő Kósa Balázs E.V  megrendeléshez kötelezően előírt adatait kezelje.

ADATBIZTONSÁG Az Adatkezelő törekszik minden tőle elvárható intézkedést megtenni annak érdekében, hogy az általa használt számítástechnikai rendszerek biztonságát megvalósítsa, különös tekintettel az oldalon tárolt adatokhoz való jogosulatlan hozzáférés megakadályozására.


A FELHASZNÁLÓ ADATKEZELÉSSEL KAPCSOLATOS JOGAI

A Felhasználó tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve törlését. A Felhasználó a személyes adatainak törlését, vagy módosítását, illetve adatkezeléssel kapcsolatos információkat az alábbi módon kérheti:

E-mailen: info@spiritora.hu

Postai úton: 1039 Budapest Budakalász utca 1. 5em/ 45 ajtó

A Felhasználó kérésére az Adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt adatairól, az adatkezelés jogalapjáról, céljáról, időtartamáról. Az Adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, megadni a tájékoztatást. A felhasználó bármikor kérheti adatai helyesbítését, illetve módosítását. Szolgáltató tiszteletben tartja és megóvja a személyes adatokat. A Szerződő adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Szolgáltató a vásárló adatait csak a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja a szerződés fennállásának ideje alatt. A Szolgáltató a Szerződő adatit a 2000. évi C. törvény 169. § alapján legalább 8 évig köteles megőrizni.

Szolgáltató minden tőle elvárható intézkedést megtesz az adatok biztonságos megőrzéséért, de nem vállal felelősséget természeti csapás, bűncselekmény vagy egyéb, elháríthatatlan okból bekövetkezőadatvesztésért, megrongálódásért vagy illetéktelen személyek általi hozzáférésért.

 


JOGORVOSLAT

Felhasználó/vásárló adatinak nem jogszerű kezelése/felhasználása esetén panasszal élhet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Megrendelő beleegyezése: Ezt a website-ot használva Megrendelő elfogadja ezen adatvédelmi politika feltételeit, és engedélyezi Szolgáltató számára adatainak használatát az itt leírtak alapján.

 

 


Panasz ügyintézési lehetőségek:

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím: 1039 Budapest Budakalász utca 1. 5em/45 ajtó

Telefonszám: 0670/529-7306

Email cím: info@spiritora.hu

• Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

•Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti

 


Megrendelő kötelessége:

Megrendelő tudomásul veszi, hogy rendelésének jóváhagyásával jelen dokumentumban foglaltakat elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik. Megrendelő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelést tartalmazó küldemény átvételéről és kifizetéséről gondoskodik. Amennyiben a termék átadása-átvétele Megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltséget Megrendelő megtéríti Szolgáltató számára.

 

 

 

Kellék-és termékszavatosságra, jótállásra vonatkozó feltételek

A Termékre vonatkozóan a Kereskedő kellék-és termékszavatosságot vállal.
Termékszavatossági igény esetén a Termék hibája esetén Ön kijavítást, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül nem lehetséges - a Termék cseréjét igényelheti, ha a Termékből elérhető cseretermék áll rendelkezésre. A Termék hibásnak tekintendő, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a termékleírásban feltüntetett tulajdonságokkal. Ön a hiba észlelésekor késedelem nélkül, azaz legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 (két) hónapon belül köteles a hibát a A Kereskedő számára a jelen Üzletszabályzatban meghatározott módon közölni. A termékszavatossági igény az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 (két) évig érvényesíthető.

A kellék-és termékszavatosságra vonatkozó részletes tájékoztató a jelen Üzletszabályzat 1. sz. mellékletét képezi.

Egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási igény érvényesíthető.

1. sz. melléklet

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Kereskedő hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Pepinoksz Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

 


2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

A termék hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagya hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagya termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet! Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 


3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés, valamint az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Pepinoksz Kft. jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Tartós fogyasztási cikkek esetén a kötelező jótállási idő 1 év, a Korm. rendelet 1. sz. mellékletében felsorolt termékekre vonatkozóan.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 


Észrevételek és reklamációk a szállítmányokkal kapcsolatban:

Amennyiben Megrendelő bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó Megrendelő kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az ilyen eseteket, és bármi egyéb észrevételt (pl. eltérés a számlázott és a szállított tételek között, sértetlen csomagolásban sérült áru stb...) Megrendelőnek jeleznie kell Szolgáltató felé az áru átvételétől számított 48 órán belül a(z) info@spiritora.hu e-mail címen vagy a 0630/466-9781-es telefonszámon.

 

 


A vásárlástól való elállás joga

A megrendelt termékek kézhezvételétől számított 15 (tizenöt) munkanapon belül joga van indokolás nélkül elállni vásárlási szándékától. Ezt akként teheti meg, hogy elállási szándékát egy, a Kereskedőnek küldött e-mail üzenetben jelzi az alábbi e-mail címen:info@spiritora.hu, vagy a Kereskedő székhelyére küldött levél formájában (elállási nyilatkozat). Az elállási nyilatkozatot a Kereskedő online felületén, egyszerűsített adattartalommal is meg lehet tenni, mely esetben külön nyilatkozat nem szükséges. Az elállási jog csak fogyasztóként történő vásárlás esetén gyakorolható, gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog – törvényi rendelkezések alapján – nem illeti meg.

A vásárlással kötelezi magát arra, hogy elállása esetén a Terméket adatainak pontos megjelölésével, saját költségén, postai úton, vagy futárszolgálat útján az elállási nyilatkozat megtételétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldi a Kereskedő 1039 Budapest Budakalász u.1 5em/ 45 ajtó .címére. Személyes átvételi lehetőséget a Kereskedő nem biztosít. Az áru visszajuttatásának költségeit Ön viseli, egyéb költség azonban ez esetben nem terheli. Az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkat azonban meg kell térítenie.

A jelen Üzletszabályzat elfogadásával Ön kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy elállás, illetve a megrendelés törlése esetén a Kereskedő a kifizetett teljes vételárat (beleértve a Termék kiszállításának alapköltségét) bankszámlaszám és számlatulajdonos nevének megadását követően banki átutalással térítse vissza legkésőbb az elállást (elállási nyilatkozat Kereskedő számára való megérkezését, hozzáférhetővé válását) követő 14 (tizennégy) napon belül, vagy a megrendelés törlését követő 14 (tizennégy) napon belül. Elállás esetén a Kereskedő a vételárat visszatartja addig, ameddig Ön a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Részleges elállás esetén az adott Termék vételára kerül visszautalásra.

Az elállási jogról szóló részletes tájékoztató és az elállási nyilatkozat mintája a jelen Üzletszabályzat 2. sz. mellékletét képezi.

2. sz. melléklet

Elállási/Felmondási mintatájékoztató

Elállási/Felmondási jog

Ön 15 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Kereskedővel kötött szerződéstől.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 15 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Pepinoksz Kft. 3300 Eger, Hatvani kapu tér 8. 3/21., info@mutatosora.hu. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Ön internetes oldalunkon is kitöltheti az elállási/felmondási nyilatkozat-mintát vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát. Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek!

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.).

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

Elalasi_nyilatkozat

 


Felelősség korlátozás:

Szolgáltató nem vonható felelősségre, az általa üzemeltetett internetes áruházhoz való kapcsolódásért, semmilyen vis mayor kategóriába sorolható esetért, vagy olyan eseménnyel kapcsolatosan, ami nem áll az irányítása alatt.

 

ÁSZF LETÖLTÉSE

 

MmMyNGQ3