Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Rólunk

Spirit Óra Magyarország
Budakalász u. 1
1039
Telefonszám: +36 70 365 5817
info(a)spiritora.hu

Hírek

arr3Kényelmes, gyors, biztonságos fizetés bankkártyával a Spiritora.hu webáruházban.Mit jelent a BARION™? A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás,... arr3Gyűjtsd a pontokat és váltsd be Spirit órára!Webáruházunkban elindítottuk a Törzsvásárlói programunkat, ami azt jelenti, hogy minden rendelésed...

 

 

 

 

 

PARTNEREK

 

 


GYIK


1. Honnan származik és milyen márka a Spirit óra?

A Spirit óra, egy angol márka és Európán belül csak Franciaországban és Németországban forgalmazták eddig, de 2017-től Magyarországon mi lettünk a kizárólagos forgalmazói, ezért létrehoztuk a spiritora.hu webáruházat.


 

2. Ismeretlen számomra a márka, miért bízzak meg benne?

Igen, a márka valóban nem ismert még Magyarországon. Mi azt gonduljuk, hogy az embereknek elegük van a rossz minőségű karórákból. A Spirit egy angol márka, így nagyon odafigyelnek a minőségre, mi sem tükrözi ezt jobban, hogy 3 év garanciát vállalunk az órákra. A szerkezetük is egy minőségi Japán Quartz, ami tovább erősíti ennek a mákának a minőségérzetét.

 

 

3. Mennyi idő alatt szállítják ki a terméket?

Minden termékünk raktáron van, így már a rendelés napján fel tudjuk adni a csomagot és már másnap ki is szállítják. Egy napos határidővel vállaljuk a szállítást.

 

 

4. Hány év garanciát adnak a termékre és mi van akkor ha nem felelt meg a termék nekem?

Egyedülállóan a piacon 3 év garanciát vállalunk a karóra szerkezetére, hiszen tudjuk, hogy kiváló minőségű óra. Abban az esetben, ha nem fellelt meg a termék, akkor pénzvisszafizetéssel élhet. Nálunk a megszokott és a törvény által is előírt 15 munkanapos pénzvisszafizetés helyett 30 munkanapot adunk. 30 munknapon belül visszaküldheted a terméket és kicserélheted egy másik típusra, vagy visszakérheted a vételárat. Mi a szállítási költség díját is visszafizetjük.

 

 

5. Bizonytalan vagyok, nem ismerem ezt az üzletet, hogyan tudom megrendelni és kifizetni a terméket?

Jelenleg kétféle módon kérheted a szállítást. Az egyik az MPL, azaz a Magyar Posta futárszolgálatával, ami munkanapokon 8:00 - 17:00 között szállítja ki a csomagod a megadott címre, természetesen díjmentesen.  Itt utánvéttel tudod kifizetni, ami azt jelenti, hogy a futár érkezésekor a csomag átvételénél kell készpénzben fizetni.

A másik lehetőség, ha PostaPontra kéred a csomagot, ebben az esetben a rendelés leadásakor megjelenik az összes PostaPont helyszín, hogy könnyedén kiválaszthasd, hogy melyik postán szeretnéd átvenni a csomagod. Amint megérkezett a PostaPontra a csomagod, a Posta egy e-mail és egy sms formájában értesít, hogy megérkezett a csomag és átvehető. Nincs más dolgod, mint befáradni a Postára és a csomag átvátelekor készpénzben vagy bankkártyával kifizetni a helyszínen a csomag vételárát. Ez a szállítási mód is díjmentes.

 

5. Nem  tartok magamnál készpénzt, csak bankkártyám van, ilyenkor hogyan fiezethetek?

Természetesen lehetőséget biztosítunk arra is, hogy rendelésed bankkártyával a Barion fizetési rendszerén keresztül is rendezheted. A folyamat nagyon egyszerű, leadod a rendelést a webáruházunkban, ezt követően a Barion rendszerén keresztül kifizetheted a termék vételárát. Azonnal útnak indítjuk a csomagot.

 

 

6. Nincs semmi rejtett költség?

A termékek vételáron kívül semmilyen más költség nem terheli vásárlóinkat.

 

 

7. Ha ilyen jó minőségű a karóra, akkor miért ilyen kedvező az ára?

Célunk az, hogy minél több ember hordhassa ezeket a csodaszép karórákat és aki esetleg anyagi okok miatt nem tudna több tízezer forintot kiadni egy megbízható óráért, az is megtapasztalja, hogy milyen csodás érzés az, ha az ember tényleg elégedett egy termékkel. A Spirit cég igyekszik, minden kedves vásárló igényét kielégíteni. Igaz, hogy évente csak 8-10 típus jelenik meg a piacon, viszont amik megjelennek, azok mind egyedivé varázsolnak Téged.

 

 

8. Valóban nem kell fizetni szállítási költséget?

Igen. Nincs szállítási költség. Ingyenesen szállítjuk ki a csomagokat az ország egész területén.

 

9. Mit kell tennem abban az esetben, ha mégis elromlik az óra vagy elszakad a szíja?

Az óra szerkezetére 3 év garancia van, ami azt jelenti, hogy ha a szerkezet gyári hiba miatt meghibásodik, akkor azonnal javítjuk vagy kicseréljük. Természetesen itt figyelembe kell venni azt, hogy ha külső behatás esetén (leesett, összetört, beázott) nem tudjuk garanciálisan javítani.

Az óra szíjra nem tudunk garanciát vállalni, csak a szerkezetre.

 

 

10. Milyen fizetésési módok vannak az áruházban?

Jelenleg utánvéttel, bankkártyával vagy személyesen az irodában tudja kifizetni a terméket.

 

MTdjMGZ