Gyakran ismételt kérdések!

1. Honnan származik és milyen márka a Spirit óra?

Válasz

A Spirit óra, egy angol márka és Európán belül csak Franciaországban és Németországban forgalmazták eddig, de 2017-től Magyarországon mi lettünk a kizárólagos forgalmazói, ezért létrehoztuk a spiritora.hu webáruházat.

2. Ismeretlen számomra a márka, miért bízzak meg benne?

Válasz

Igen, a márka valóban nem ismert még Magyarországon. Mi azt gondoljuk, hogy az embereknek elegük van a rossz minőségű karórákból. A Spirit egy angol márka, így nagyon odafigyelnek a minőségre, mi sem tükrözi ezt jobban, hogy 1 év garanciát vállalunk az órákra. A szerkezetük is egy minőségi Japán Quartz, ami tovább erősíti ennek a márkának a minőségérzetét.

3. Mennyi idő alatt szállítják ki a terméket?

Minden termékünk raktáron van, így már a rendelés napján fel tudjuk adni a csomagot és már másnap ki is szállítják. Egy napos határidővel vállaljuk a szállítást.

Válasz

Minden termékünk raktáron van, így már a rendelés napján fel tudjuk adni a csomagot és már másnap ki is szállítják. Egy napos határidővel vállaljuk a szállítást.

4. Hány év garanciát adnak a termékre és mi van akkor ha nem felelt meg a termék nekem?

Válasz

Egyedülállóan a piacon 1 év garanciát vállalunk a karóra szerkezetére, hiszen tudjuk, hogy kiváló minőségű óra. Abban az esetben, ha nem fellelt meg a termék, akkor pénzvisszafizetéssel élhet. Nálunk a megszokott és a törvény által is előírt 15 munkanapos pénzvisszafizetés helyett 30 munkanapot adunk. 30 munkanapon belül visszaküldheted a terméket és kicserélheted egy másik típusra, vagy visszakérheted a vételárat. Neked csak a szállítási költséget kell álnod!

5. Bizonytalan vagyok, nem ismerem ezt az üzletet, hogyan tudom megrendelni és kifizetni a terméket?

Válasz

Jelenleg kétféle módon kérheted a szállítást. Az egyik az MPL, azaz a Magyar Posta futárszolgálatával illetve a Express One futárszolgálat, ami munkanapokon 8:00 - 17:00 között szállítja ki a csomagod a megadott címre, természetesen díjmentesen. Itt utánvéttel tudod kifizetni, ami azt jelenti, hogy a futár érkezésekor a csomag átvételénél kell készpénzben fizetni. A másik lehetőség, ha PostaPontra kéred a csomagot, ebben az esetben a rendelés leadásakor megjelenik az összes PostaPont helyszín, hogy könnyedén kiválaszthasd, hogy melyik postán szeretnéd átvenni a csomagod. Amint megérkezett a PostaPontra a csomagod, a Posta egy e-mail és egy sms formájában értesít, hogy megérkezett a csomag és átvehető. Nincs más dolgod, mint befáradni a Postára és a csomag átvátelekor készpénzben vagy bankkártyával kifizetni a helyszínen a csomag vételárát. Ez a szállítási mód is díjmentes.

6. Nincs semmi rejtett költség?

Válasz

A termékek vételárán és az utánvét kezelésén (390 Ft) kívül semmilyen más költség nem terheli vásárlóinkat.